photodelta logo

محتوا

امروزه یکی از دغدغه های اصلی بیزینس ها و برند های مطرح کشور با توجه به اینکه ویروس کرونا تغییر شکل زیادی در کسب و کارها ایجاد کرده و با وجود شبکه های اجتماعی از جمله اینیستاگرالم و گوگل سرچ برای بهتر دیده شدن و جلو زدن از رقیب های خود نیاز به محتوا جذاب خواهند داشت.

حتی می شود گفت خیلی از کسب و کار هایی که در دوران قبل از کرونا به این دلیل که بیشتر فعالیتشان در شبکه های اجتماعی بود دیده نمیشدند در صورتی که در حال حاضر تعدادی از این برند ها با درآمد بسیار بالا در حال توسعه برند خود هستند.

معنی محتوا:

تولید محتوا به روش ساده بازگو کردن مشخصات فیزیکی و نحوه عملکرد و شکل ظاهری و جهت مصرف کالا یا خدمات می تواند باشد.

 

تولید محتوا

مهمترین بخش در تولید محتوا توضیح جامع و کامل و قانع کننده در مورد محصول یا خدمات و غیره … می باشد.

بطوری که طراحی صفحه و قرار گرفتن عکس و توضیح محصول یا خدمات به شکلی باشد که با دیده شدن حداقل ۵۰ الی ۷۰ درصد تاثیر گذار باشد به شکلی که اگر آن محصول و یا خدمات نیاز مخاطب نبوده ولی در ذهن مخاطب جا بگیرد، پس نتیجه می گیریم یکی از تاثیر گذارترین محتوا ها فیلم و عکس با کیفیت می باشد.

 

عکس و فیلم

 

امروزه در تمامی شبکه های اجتماعی تعداد بسیار زیادی عکس و فیلم دیده می شود اغلب پیش آمده از طریق سایت کالایی خریداری شده و زمانی که محصول به دست خریدار که رسیده تفاوت بسیار زیادی بین عکس محصول و کالای خریداری شده می باشد.

یکی از ترفند های تبلیغات نشان دادن رنگ بهتر و انرژی بهتر از آن محصول است.در هنر عکاسی و فیلمبرداری در صورتی که جهت تابش نور به کالا متفاوت تابیده شود دید یا ذهنیتی که به آن کالا بوده بسیار سریع از طریق یک عکس یا فیلم تغییر خواهد کرد.

در تولید محتوا از نظر ما بیشتر باید برتری های محصول به تصویر کشیده شود که در رقابت به دیگر برند ها رتبه یک را بگیرد.مجموعه فتودلتا با تجربه چندین و چند ساله در این حرفه به خوبی می تواند برتری های کسب و کار شما را به تصویر کشیده برای بهتر دیده شدن در شبکه های اجتماعی و رسیدن به هدف های کاری شما می باشد.

چند نمونه از عکس های تبلیغاتی در زیر نمایش داده می شود.نمونه کارها

محتوا

تولید محتوا یعنی چه؟

محتوا از منظر رسانه، وب و ارتباطات به هر چیزی که پیام، خبر، احساس و نظایر آن را به دیگران منتقل کند معنا می‌شود.

محتوا می‌تواند متن، تصویر، ویدیو و صدا باشد. هر کدام از ساختارهای چهارگانۀ فوق، دارای زیر مجموعه‌هایی هستند. رنگ سازمانی یک شرکت، شیوۀ خوش‌آمدگویی منشی یک شرکت به مراجعه‌کنندگان، آهنگی که در آسانسور ساختمان شرکت پخش می‌شود، پوشش و لباس کارکنان، عطری که در فضای شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیاری دیگر را نیز می‌توانیم گونه‌های متفاوت اما بسیار مهمی از محتوا به‌شمار بیاوریم.

هنگامی که در فرایندهای تولید و انتشار اطلاعات در حوزۀ رسانه، صحبت از «محتوا» به میان بیاید، منظور این است که اطلاعات مبادله‌شده چه ارزشی را در زمینه‌های مختلف برای کاربر نهایی یا مخاطب ایجاد خواهد کرد.

محتوا را می‌توان توسط انواع رسانه‌هایی همچون متن، تصویر، صوت، ویدئو، اینترنت، تلویزیون یا حتی تئاتری که به صورت زنده اجرا می‌شود، منتقل کرد. از لغت محتوا برای شناسایی و معرفی قالب‌های مختلفی که اطلاعات به خود می‌گیرد، استفاده می‌شود و به محتوا به عنوان مؤلفۀ تغییر پذیری از رسانه که به آن ارزش افزوده می‌دهد، نگاه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up